Manapság már egyre több hotel és szálláshely kínál számos lehetőséget a sportolni vágyók számára a világ minden táján. Természetesen a vízi alternatívák mellett mint a kajakozás, jetskizés vagy SUP-ozás, választhatunk szárazföldi sportok közül is mint például a tenisz, ping-pong, röplabda és sok sok más.

Az idei nyaralásunk helyszíne azonban az aktív turizmus egy egészen új oldalát mutatta meg számomra. Ebben a cikkben azt szeretném nektek bemutatni, hogy a nyaralás alatt is rengeteg lehetőség tárul elénk, ha egy kicsit sportolni szeretnénk. Tehát fogadjátok sok szeretettel egy reggeli edzésemet a Hotel Istra körül.

(Azt pedig nézzétek el nekem,hogy természetesen az edzős cipőmet hagytam otthon ezért a jó öreg conversemben edzek😄)

Reggel korán keltem, és a hotel fitness termében elvégeztem a szokásos gyakorlataimat. Bár a terem nem volt túl nagy, mégis sokféle funkciójú, új gépekkel volt felszerelve.

Ezután az edzés után elindultam körbe futni a szigetet. (A hotel egy kis külön, Szent-András nevezetű szigeten található) Azonban itt nem csak nagyon jól kiépített út található a sziget szélén hanem ahogy haladunk különböző pályákra bukkanhatunk. A futás amúgy sem a kedvencem, de itt nem csak a gyönyörű környezet, a zöldellő fák és az ezer színű tenger teszi ezt izgalmassabbá, hanem a kiépített erősítő vagy akár egyensúlyozó pályák is.

Az út elején először egy egyensúlyt igénylő pályával találtam szemben magamat. Ezt inkább csak bemelegítő pályának nevezném. Bár az is igaz, hogy nagyon egyszerűnek tűnik, de ha nem a feladatra koncentrál az ember akkor könnyen le eshet a rúdról.

Ezután egy gátugró pályához érkeztem, ami nehezített pályának számított a gátak felé lelogó ágak miatt.😄Egy 8-10 kör után ez a mozgás is elég jól át tudja mozgatni a testünket és jó kardiónak számít.

A következő megálló egy hasizom pad volt amelyen 4×20 lábemelést csináltam. Talán ez volt a legszokványosabb és a legjobban kihasználható eszköz az út során.

Majd következett a lólengés. Először ez a pálya is inkább szórakoztatónak tűnhet mint megeröltetőnek, de ha sokáig egyenesen magunk elé nyújtva szeretnénk tartani mindkét lábunkat egyszerre,úgy ahogy az meg van írva, néhány próbálkozás után igen csak megeröltetővé válik a feladat.

Levezetésképp fellépcsőztem a szigeten található kilátó tetejére,ami már a kilátás miatt is teljesen megérte. Majd egy kis pihenő után lesétaltam a sziget szélére a sziklákhoz, kicsit lenyújtani és kikapcsolni.

Bevallom, nagyon nehezen vettem rá magamat korán reggel arra, hogy elinduljak edzeni de utána sokkal energikusabban indultam neki a napnak mint azt előtte tettem. Persze fontos a pihenés is a nyaralás alatt, de ha adottak a lehetőségek, akkor éljetek vele, hiszen akár egy jó program is lehet az egész család vagy baráti társaság számára.