Sziasztok Bellák! A mai részben folytatom a Kanári-szigetekről szóló beszámolót, úgyhogy, ha még nem olvastad el az első részt, akkor azt itt https://blog.piubella.hu/2019/07/16/gran-canaria-kalandok-1-resz/ megteheted.

Ebben a cikkben a sziget déli részét fogjuk bejárni, gyertek velem!

Ahogy azt már említettem, a nyaralásunk első részét utazással töltöttük, és miután teljesen felfedeztük az északi partot, következett a déli.

Első utunk a Sioux-City parkba vezetett, ahol egy igazi vadnyugati kalandban volt részünk. A park még 1972-ben épült, a vadnyugati filmek forgatásául szolgált. Minden eredeti benne és teljes mértékben “felszerelt”. Van korabeli bank, szalon, iskola, templom és barber shop is, valamit hotelek.

Napközben folyamatos programokkal várjál a látogatókat, lovas atrakciókkal, bankrablással és egyéb mókás élményekkel. Érdemes kényelmes ruhában és cipőben érkezni, valamint naptejet mindenképp vigyetek magatokkal, mert kevés árnyék van a helyen.

A következő állomásunk Playa del Inglés volt, ahol nemcsak a várost és a partot csodáltuk meg, hanem ide iktattuk be a shoppingot is. A kanári-szigeteken adómentesen tudtok vásárolni, így érdemes beszerezni egy-két olyan dolgot, amit amúgy is terveznétek venni. Én a kedvenc parfümömet szereztem be kihagyhatatlan áron!

Innen Fataga városába indultunk, amit az ezer pálmák völgyének hívnak, mivel tele van pálmaligetekkel, gyümölcsfákkal és csodaszép virágokkal. A város mellett nem messze van egy safari park is, ahol tevegelésre is van lehetőségetek.

unplash.com

A következő csoda Maspalomasban várt minket, ahol egy különleges sivatagban sétáltunk. Különböző dűnéket szeltünk át a naplementében, valami csodálatos volt a hangulata. Ha erre jártok, ide mindenképp menjetek el, csodálatos.

A helyiek állítása szerint a homok évtizetek során halmozódott fel itt, amit a szél Afrikából “hozott magával”. Egyébként itt is tudtok tevegelni, ha szeretnétek. Arra viszont számítsatok, hogy itt elég szeles az idő, így a homok az a hajatoktól kezdve a lábujjatokig mindenhol megtalálható lesz, ezért érdemes lenge ruhában és szellős cipőben érkezni. A kalapot pedig felejtsétek, ha nem szeretnétek a dűnéket szelve szaladni utána, ahogy az nekem sikerült. Ettől eltekintve nekem ez volt a kedvenc helyszínem.

A sivatagi túra után másnap ellátogattunk a Palmitos Parkba is, ami egy állat és növénykert. Gyönyörű pálmákkal, orchideákkal és különböző virágokkal van tele. Ezen kívül bizonyos időközönként delfin, papagály és más madaras showk is vannak, ami előtt, vagy után fotózkodhatunk is az állatokkal.

Két fontos úticélunk maradt már csak hátra, így el is indultunk Puerto Rico tengerpartja felé. Gyönyörű fehér homokos partja van, de annyira tele volt turistákkal, hogy sajnos élvezhetetlen volt, így egy fagylalt után tovább is mentünk utolsó állomásunkra, Gran Canaria ékszerdobozába, Puerto de Mogán városába. Gran Canaria Velencéjének is nevezik. Ez a gyönyörű kis halászfalu tele van szebbnél szebb virágokkal, hangulatos kis utcákkal és egy hatalmas kikötője is van. Érdemes maradni naplementére, hiszen a falu mögött húzódó sziklákról csodás kilátásban lehet részünk.

unplash.com

Remélem kedvet kaptatok egy kanári túrára, hiszen gyönyörű helyekre tudtok ellátogatni amellett, hogy pihenhettek az óceán partján.

Szép hetet kívánok mindenkinek, nyaralásra fel!